אלישע

קמפוס - כוכב הצפון לאורך כביש 899

ימים א'-ב'
7-8.5.23

הדרכה - ד"ר ירון עובדיה

לפנינו יומיים מלאים וגדושים בהכרות עם הטבע, הנופים והאדם לאורך כביש 899, הכביש הצפוני ביותר של מדינת ישראל. לאורכו מגוון תרבויות, אתרים ומורשת.

היום הראשון

נפתח את הקמפוס בהיכרות עם תל קדש, תל מקראי ולצידו מקדש רומי, ובו נערוך מסלול הליכה קצר עם עצי אלה מרשימים ונוף לבקעת קדש. נמשיך לכביש הצפון הישן לאנדרטה לזכרם של ילדי אביבים, נערוך מסלול רגלי קצר בהר שפרה המיוחד, שם נאתר פינה יפה לשתיית תה צמחים בטבע המרתק ומשם ניסע לעצירה קצרה בסאסא. נסייר ב״קירות המדברים״ בשתולה ונצפה על החומה המפרידה בין ישראל לבין לבנון ונדבר על חטיפת אלדד רגב ז"ל ואהודגולדווסר ז"ל. משם נעלה לערב אלעראמשה לאירוח ושיחה עם תושב בדווי מקומי. נגיע למלון מטיילים בקיבוץ אילון. לארוחת ערב ולאחריה נקיים ערב חברתי מיוחד.

היום השני

נפתח את הבוקר בחיפוש אחרי העיר האבודה ביערות הגליל העליון. לאחר שנמצא אותה, נבקר בעיר, נאתר את עץ האלון המיוחד ותחתיו נעצור להפסקת תה מסורתית. נמשיך במסלול הליכה מעל נחל כזיב ומערת קשת, ומשם נצפה על נחל כזיב, נחל בצת ומערב הגליל העליון. סיור רגלי בטבע הבלתי נגמר של הגליל המערבי. לאחר הפסקת צהרים עצמאית ניסע למעיליא להיכרות עם תושב המקום שיערוך סיור באתרים המרכזיים וביקור בחווה הפרטית בה הוא מייצור ערק מקומי . נסכם את היומיים וניסע חזרה דרומה.

מסלולי ההליכה בקמפוס מתאים לכל אחד, יעברו בשבילים מסומנים בטבע

עלות - 1050 ש"ח לאדם בחדר זוגי
תוספת לסינגל - 200 ש"ח
העלות כוללת: אוטובוס צמוד בדרגת תיירות גבוהה
2 מורי דרך מוסמכים
ארוחת ערב ביום הראשון
ערב חברתי
לינה במלון מטיילים בקיבוץ אילון
ארוחת בוקר ביום השני
תה,קפה ועוגיות
כניסה לכל האתרים

לו"ז איסופים:
6:45 רוגוזין 21 אשדוד
7:00 המתנ"ח ביבנה
7:30 תחנת הרכבת בהרצליה

התשלום בהעברה בנקאית לחשבון בבנק לאומי סניף 939 מספר חשבון 27830093 ע"ש אלישע שרעבי
או ב-Paybox למספר של רות 0549789390

0506273089